REKLAMAČNÍ PROTOKOL
FIRMA/JMÉNO A ADRESA KUPUJÍCÍHO:
IČ: DIČ: Poznámky: ZPÁTEČNÍ ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ:(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) |
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ:Datum nákupu: (Datum vystavení faktury) ČÍSLO FAKTURY: |
PODROBNÝ POPIS ZÁVADY: **) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. NÁVRH ZPŮSOBU ŘEŠENÍ REKLAMACE: |
ZBOŽÍ BUDE PŘIJATO K REKLAMAČNÍMU ŘÍZENÍ ZA TĚCHTO PODMÍNEK:1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího. 2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ________________ |
PRODÁVAJÍCÍ:KVAK EVENTS s.r.o., Písečná 781/29, 500 09 Hradec Králové, IČ: 09023879
Reklamované zboží zašlete na adresu: KVAK EVENTS s.r.o., Sabina Kvak, Písečná 781/29, 500 09 Hradec Králové, spolu s kopií prodejního dokladu.
Datum přijetí reklamace: Reklamaci vyřizuje: Vyjádření k reklamaci:
|